تریلر بازی Forspoken کاوش جهان باز، مبارزه و رابط کاربری را به نمایش می گذارد

تریلر بازی Forspoken کاوش جهان باز، مبارزه و رابط کاربری را به نمایش می گذارد

پس از آخرین تریلر و تاریخ انتشار آن در The Game Awards 2021، Forspoken از Luminous Productions یک تریلر جدید چهار دقیقه ای از گیم پلی دریافت کرده است. فری هالند قهرمان داستان را می بیند که از یک شهر خارج می شود، با NPC های مختلف شلوغ می شود و به دنیای باز وحشی می رود.

 

این تریلر نگاهی به تجهیزات مختلفی دارد که فری می‌تواند از آن‌ها مانند گردنبند، شنل و میخ استفاده کند که هر کدام مزایای متفاوتی را ارائه می‌کنند. طولی نمی‌کشد که مبارزات آغاز می‌شود و مجموعه‌ای مخرب از طلسم‌هایی را که بازیکنان می‌توانند آزاد کنند را به نمایش می‌گذارند. چه بخواهید تله ای بچینید که منفجر شود، پرتابه ها را بر روی دشمنان ببارانید یا آنها را در یک کره آبی که منفجر می شود محصور کنید، چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد.

 

عملکرد در بسیاری از مکان‌ها مانند مبارزات سخت است، اما هنوز روزهای اولیه است و امیدواریم با راه‌اندازی آن‌ها هموار شوند. Forspoken در 24 می 2022 برای PC و PS5 منتشر می شود.

کلمات کلیدی :

Forspoken

بازی ps5

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو تریلر بازی Forspoken کاوش جهان باز، مبارزه و رابط کاربری را به نمایش می گذارد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/7bda

خبرنامه بازی ها

گالری